Magento 2 oferuje bardzo wiele funkcji i rozwiązań dla właścicieli sklepów internetowych. Jednak wiele osób często nie zdaje sobie sprawy z ogromu funkcji, które są dostępne już w podstawowej wersji. Dlatego przygotowaliśmy pełną listę funkcji Magento 2, które pomogą Ci dostosować sklep internetowy do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu. Odpowiednie wykorzystanie tych funkcji pozwala na bardziej zaawansowane zarządzanie sklepem oraz zapewnia jeszcze lepsze doświadczenia dla Klientów. Wymaga jednak sporej wiedzy i doświadczenia, jednakże pozwala na zmniejszenie kosztów programowania oraz przyspieszenie procesu wdrożenia.
Właściwa konfiguracja i użycie tych funkcji są kluczowe, aby w pełni wykorzystać potencjał platformy Magento. Nawet dobrze zainstalowane Magento 2 może być wyzwaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie sprzedawać w internecie. Dzięki właściwej konfiguracji i użyciu funkcji Magento 2 sklep internetowy może działać efektywniej, przyciągając więcej klientów i generując większe przychody.
Możemy Ci pomóc w konfiguracji
sklepu Magento 2
Mamy wiedzę na temat dostępnych funkcji i ich optymalnego wykorzystania,
zarówno w początkowej fazie sprzedaży internetowej, jak i w trakcie rozwoju sklepu.
Nasz zespół zapewni Ci pełne wsparcie, doradztwo i pomoc techniczną
przez cały okres współpracy.
Wyślij zapytanie
Przejrzyj pełną (prawie) listę funkcji i wybierz te, które najlepiej odpowiadają Twoim wymaganiom biznesowym. Możesz wybrać funkcje, które będą potrzebne w przyszłości lub dowiedzieć się o tych, których dotąd nie znałeś. Nasza pełna lista funkcji Magento 2 pozwoli Ci na dokładne zaplanowanie funkcjonalności Twojego sklepu internetowego i zwiększenie efektywności Twojego biznesu.
Dla ułatwienia przeglądania i znalezienia interesujących funkcji podzieliliśmy naszą listę na bloki dotyczące poszczególnych obszarów sklepu.
Zarządzanie produktami
- Produkty proste, konfigurowalne i grupowane.
- Produkty wirtualne.
- Produkty do pobrania/cyfrowe z próbkami.
- Tworzenie różnych cenników dla różnych grup klientów.
- Nieograniczone atrybuty produktów.
- Zestawy atrybutów do szybkiego tworzenia produktów różnych typów elementów.
- Zarządzanie stanem magazynowym, zaległymi pozycjami, minimalne i maksymalne ilości.
- Automatyczna zmiana rozmiaru obrazu i znak wodny.
- Zaawansowane reguły cenowe i wsparcie dla ceny specjalnej.
- Przepisywanie i przekierowywanie wyników wyszukiwania.
- Moderowane tagi i recenzje produktów.
- Produkty personalizowane przez klienta — możliwość wgrywania obrazów i tekstów (np. do haftowania, monogramy itp.).
- Sortowanie klientów — definiowanie atrybutów dla klientów, sortowanie według kategorii (cena, marka itp.).
- Kanał RSS dla powiadomień o niskim stanie magazynowym.
- Wsadowe aktualizacje produktów w panelu administracyjnym.
Wyświetlanie produktów
- Wiele obrazów dla każdego produktu.
- Możliwość powiększania obrazu produktu.
- Produkty powiązane i upsell.
- Dostępność produktów.
- Wielopoziomowe ceny upsell.
- Wybór opcji produktu.
- Widok zgrupowanych produktów.
- Lista życzeń.
- Wyślij do znajomego za pomocą e-maila.
Katalog produktów
- Filtrowanie produktów w kategoriach i wynikach wyszukiwania.
- Filtrowanie produktów według ceny i wyświetlanie zakresu cen.
- Narzędzie bloków statycznych do tworzenia kategorii strony docelowe.
- Konfigurowalne wyszukiwanie z automatycznie sugerowanymi terminami.
- Możliwość przypisania projektów w ramach kategorii i poziomu produktu (unikalny projekt na produkt/kategoria).
- Ostatnio oglądane produkty.
- Chmura popularnych terminów wyszukiwania.
- Lista produktów w formacie siatki lub list.
Zarządzanie zamówieniami
- Przeglądaj, edytuj, twórz i realizuj zamówienia z poziomu panelu administracyjnego.
- Tworzenie jednej lub wielu faktur, przesyłek na zamówienie,
- Drukowanie faktur, listów przewozowych i etykiet wysyłkowych.
- Tworzenie zamówień w call center (przez telefon).
- Dostosowany status zamówienia.
- Tworzenie ponownych zamówień dla klientów z poziomu panelu administracyjnego.
- Powiadomienia e-mail o zamówieniach.
- Kanał RSS nowych zamówień.
Konta Klientów
- Pulpit nawigacyjny konta.
- Książka adresowa z nieograniczoną liczbą adresów.
- Lista życzeń z możliwością dodawania komentarzy.
- Status i historia zamówień.
- Ponowne zamówienia z konta.
- Ostatnio zamówione produkty.
- Domyślne adresy do faktury i wysyłki.
- Wysyłanie pocztą elektroniczną lub za pomocą kanału RSS listy życzeń.
- Zarządzanie subskrypcją newslettera.
- Wysłane recenzje produktów.
- Produkty do pobrania/cyfrowe.
Obsługa Klienta
- Formularz kontaktowy.
- Tworzenie i edycja zamówień z poziomu panelu administracyjnego.
- Bogate w funkcje konta klientów.
- Historia zamówień z aktualizacją statusu.
- Śledzenie zamówienia z poziomu konta.
- Reset hasła e-mail z frontu i panel administracyjny.
- Wiadomości e-mail z aktualizacją zamówienia i konta.
- Dostosowywane e-maile transakcyjne.
Kasa, płatności i wysyłka
- Koszyk One Page.
- Kasa dla gości i kasa z kontem.
- Wysyłka na wiele adresów w jednym zamówieniu.
- Obsługa bezpieczeństwa SSL dla zamówień zarówno na front-end i back-end.
- Zapisywany koszyk.
- Koszyk z szacunkami kosztu podatku i wysyłki.
- Zapisana metoda karty kredytowej dla płatności offline.
- Konfigurowalne do autoryzacji i obciążenia lub tylko autoryzować i obciążać przy tworzeniu faktury.
- Integracja z wieloma bramkami płatności.
- Integracja z Authorize.net
- Akceptowanie zamówień.
- Integracja wysyłki z drukowaniem etykiet — przeglądaj, edytuj, drukuj etykiety dla wszystkich głównych przewoźników.
- integracja : UPS, UPS XML (stawki dla kont), FedEx (stawki dla kont), USPS i DHL i wieloma innymi operatorami.
- Możliwość określenia dozwolonych krajów docelowych.
- Wysyłka po zryczałtowanej stawce za zamówienie lub pozycję.
- Bezpłatna wysyłka.
- Stawki tabelaryczne dla wagi, sumy częściowej, miejsca przeznaczenia i liczby elementów.
- Śledzenie zamówień z poziomu kont klientów.
Marketing, promocje i narzędzia konwersji
- Produkty powiązane, up-sells i cross-sells.
- Katalogowe ceny promocyjne z możliwością ograniczania do sklepów, kategorii lub produktów.
- Elastyczne kupony (reguły cenowe) z możliwością ograniczania do sklepów, grup klientów, okresu czasu, produktów i kategorii.
- Generowanie zestawu unikalnych kodów kuponów dla każdej promocji i eksportowanie listy kodów do dystrybucji offline, e-mail, newsletterów i innych.
- Łatwo zarządzaj i monitoruj wykorzystanie kuponów oraz generuj szczegółowe raporty.
- Wielopoziomowe ustalanie cen dla rabatów ilościowych.
- Minimalna cena reklamowana (MAP).
- Strona docelowa dla kategorii.
- Grupy klientów.
- Pakiety produktów.
- Ostatnio oglądane i porównywane produkty.
- Narzędzie do promocji nowych artykułów.
- Trwały koszyk.
- Opcje darmowej wysyłki.
- Sondy.
- Zarządzanie newsletterem.
- Wysyłanie list życzeń przez e-mail.
Optymalizacja dla wyszukiwarek
- 100% przyjazny dla wyszukiwarek.
- Mapa strony Google.
- Przyjazne dla wyszukiwarek adresy URL.
- Przepisywanie adresów URL daje pełną kontrolę nad adresami URL.
- Meta-informacje dla produktów, kategorii i stron z treścią.
- Automatycznie generowana mapa witryny do wyświetlenia na stronie.
- Automatycznie generowana strona popularnych terminów wyszukiwania.
- Google Content API dla zakupów.
Zarządzanie witryną
- Kontroluj wiele witryn i sklepów z jednego Panel administracyjny z możliwością udostępniania takiej informacji jak to konieczne.
- Role systemu uprawnień administracyjnych i użytkowników.
- W pełni 100% konfigurowalny projekt przy użyciu szablonów.
- Wsparcie dla wielu języków i walut.
- Web Services API dla łatwej integracji pomiędzy Magento i aplikacjami innych firm.
- Oparty na plikach import i eksport katalogu i informacje o klientach.
- System zarządzania treścią dla stron informacyjnych i stron docelowych.
- Stawki podatkowe według lokalizacji, typu produktu lub grupy klientów, grupy klientów (np. hurtownik vs. detalista).
- Funkcjonalność CAPTCHA, która pomaga zapobiegać automatycznego oprogramowania przed próbami fałszywych logowań.
Sprzedaż międzynarodowa
- Wsparcie dla lokalizacji, wielu walut i stawek podatkowych. Obejmuje obsługę WEEE/DEEE w UE.
- Wsparcie dla znaków akcentowanych i tekstu od prawej do lewej.
- Konfigurowalna lista dozwolonych krajów dla: Rejestracji strony, Adresy docelowe wysyłki z możliwością określenia dla każdej metody wysyłki.
- Adresy rozliczeniowe z możliwością określenia dla metody płatności.
- Walidacja VAT-ID w Unii Europejskiej ułatwia proces pobierania podatku poprzez automatyczne zastosowanie prawidłowych zasad podatkowych zgodnie z VAT grupy klientów.
- Unijne powiadamianie o plikach cookie.
Sprzedaż mobilna (telefony)
- Szybko i łatwo stwórz witrynę sklepową zoptymalizowaną dla urządzeń mobilnych, aby klienci mogli robić zakupy, nawet gdy są w drodze. Ten mobilny interfejs wykorzystuje technologię HTML5 i obsługuje przeglądarki iPhone, Android i przeglądarki Mobile Opera.
- Specyficzne dla urządzenia możliwości multimedialne dla audio i wideo.
- Przyjazne dla użytkownika wyszukiwanie i wyświetlanie wyników mobilnych.
- Mobilne wyświetlanie stron szczegółów produktu.
- Uszczypnięcie, wielodotyk i skalowanie obrazów.
- Łatwe przesuwanie pomiędzy obrazami produktów.
- Możliwości powiększania ekranów.
- Przeciąganie i upuszczanie produktów do koszyka.
Zastanawiasz się, które funkcje powinieneś wybrać?
Zamów bezpłatną konsultację
Jeśli nie jesteś pewien, które funkcje z naszej listy są najlepsze dla Twojego sklepu internetowego,
skorzystaj z bezpłatnej 30-minutowej konsultacji z doświadczonym specjalistą Magento.
Wypełnij formularz, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą w celu umówienia rozmowy.
Pomoże Ci wybrać najlepsze funkcje Magento 2 dla Twojego sklepu internetowego,
odpowie na wszystkie pytania i udzieli cennych wskazówek.
Zamów konsultację