6 typów produktów, które warto dodać w Magento 2 — darmowy poradnik
2022-09-07Migracja do Magento 2 dla dużego dostawcy środków czystości
2022-11-23Wykorzystaliśmy Magento jako podstawę wdrożenia systemu B2B – platformy sprzedażowej dla firmy Marcopol, wiodącego polskiego producenta elementów złącznych. Wykorzystując szereg funkcjonalności i rozszerzeń zbudowaliśmy system informatyczny, ułatwiający wymianę informacji i usprawniający sprzedaż poprzez automatyzację procesów składania i realizacji zamówień.
Z firmą Marcopol realizowaliśmy projekt na zasadzie wdrożenia otwartego, co pozwoliło na maksymalne skrócenie czasu uruchomienia projektu do poziomu, który umożliwiał realizację głównego celu. Podstawą wdrożenia było uruchomienie gotowej do sprzedaży platformy B2B, która w drugim etapie współpracy była rozwijana o nowe funkcjonalności i dostosowywana do bieżących potrzeb użytkowników.
Wdrożenie otwarte pozwala więc na precyzyjny dobór konkretnych rozwiązań e-commerce i wdrażanie tylko takich funkcjonalności, które wynikają z realnych potrzeb użytkowników platformy B2B, wytypowanych na podstawie analizy zachowań klientów i uzyskanego feedbacku. Pozwala to znacznie obniżyć koszty całego projektu, uniknąć instalacji zbędnych modułów rozwiązań technologicznych.