Jak uprościć wycenę skomplikowanych produktów
23 marca 2015

Wdrożyliśmy dedykowane rozwiązanie, przy przebudowie strony firmowej cerrad.pl. Głównym celem było stworzenie czytelnej i atrakcyjnej prezentacji aranżacji i listy produktów. Przy wdrożeniu listy produktów wykorzystaliśmy integrację systemu WordPress-Magento. Dzięki temu zyskaliśmy intuicyjną stronę i usprawniliśmy proces wyszukiwania produktów.

Integracja aranżacji z listą produktów

Integracja WordPress-Magento została przede wszystkim wykorzystana z myślą o potrzebach użytkowników. Osoby poszukujące płytek najczęściej korzystają z aranżacji, tak naprawdę najpierw „kupują” aranżacje, a następnie płytki. Chcą widzieć efekt, potrzebują wizualizacji, chcą po prostu wiedzieć jak dane płytki się prezentują. Dlatego prezentacja aranżacji jest szczególnie ważna – ma nie tylko pokazywać produkt, ale do niego odsyłać.

Stąd pomysł na opracowanie modelu prezentacji aranżacji – kierującego do konkretnego produktu. Użytkownik klikając w pin (znajdujący się na slajdzie z daną prezentacją) przechodzi do produktu przedstawionego w aranżacji – z pełną charakterystyką, ceną, parametrami itd. Dzięki temu użytkownik nie błądzi po stronie w poszukiwaniu produktu, który go zainspirował w aranżacji. Dodatkowo poniżej każdej aranżacji znajduje się lista pozostałych produktów z danej kolekcji (zdjęcie produktu, nazwa i cena). Klikając w zdjęcie użytkownik może przejść do karty produktu.

aranzacja-plytki-cerrad

Aranżacja zintegrowana z produktami

Zobacz aranżację zintegrowaną z produktami»

aranzacja-cerrad

Karta produktu

Zobacz KARTĘ PRODUKTU»